Hong Kong!

28 juli 2013

Gisteren zijn we met wat vertraging in Hong Kong aangekomen. Prima vlucht in een mega airbus 330 vol met Chinezen die bij het naderen van Hong Kong volledig in paniek raakten. Bij het maken van een bocht over zee vlak voor de landing was het gegil niet van de lucht en werden spontaan de reddingsvesten tevoorschijn gehaald :-))))
Gelukkig waren die niet nodig en landden we veilig en wel.
Alles liep lekker vlot dus al snel zaten we in de taxi richting ons hotel. Super gelegen aan het strand in een gezellig dorpje maar wel wat vergane glorie. Na het verorberen van een heerlijke taart voor mijn verjaardag (met dank aan Lil en Rita) zijn we met de busnaar Tai O gegaan. Daar hebben we nog een kort boottochtje gemaakt en rondgewaneld door het dorp. Erg leuk, zie fotos..Lantau is echt de moeite waard!
Ter ere van mijn verjaardag zijn we lekker authentiek Turks gaan eten, na al het Chinese eten van de afgelopen weken ook wel weer eens lekker! Morgen verslag van vandaag, hopelijk betere wifi in Koh Samui. Wel alvast de fotos.