Thee en zweet

27 juli 2013

Met een dag vertraging nog een kort verslagje van onze laatste dag in Hangzhou. Na een langzame start hebben we ons weer in de hitte gewaagd en zijn we per taxi naar het theemuseum gegaan. Dit was zeker erg leuk en lekker koel. Hierna met de bus naar de Longji theeplantage. Dachten we want de bus ging naar Longjing wat ook wel eenleuk dorpje bleek te zijn waar de bevolking blij verrast was met onze komst. We werden in ieder geval hartelijk onthaald op een gezellig terras.
Nadat we uitgekeken waren zijn we weer met de bus terug gegaan en jawel, ook deze bus bracht ons weer naar het stadion :))) Het blijft toch lastig dat Chinees... Inmiddels wisten we de weg en hebben we nog de Quyuan Gardens bezocht en toen het vochtverlies onaanvaardbaar begon te worden (het was 40 graden) zijn we terug gegaan naar ons hostel. Daar had iedereen weer dikke pret met het personeel en bleek 1 van de jongemannen te zijn gevallen vooor Zoe. Erg leuk allemaal. Weer heerlijk gegeten en redelijk op tijd naar bed vanwege de vroege start morgenochtend.Om 8.35 vliegen we naar Hong Kong.