Heet Hangzhou

24 juli 2013 - Hangzhou, China

Na een heerlijke nachtrust en een lekker ontbijt naar het busstation voor de bus naar Hangzhou. De Chinezen zijn experts in organisatie dus ook hier verliep alles weer gesmeerd. Als je de juiste uitgang weet te vinden kan het niet meer missen en de kaartjes van domme buitenlanders worden voor vertrek nog eens extra gecheckt. De bus bleek super deluxe te zijn dus de reis van 2 1/2 uur was snel voorbij. Iets te snel naar onze zin want we zagen de temperatuur steeds verder oplopen en bij aankomst in Hangzhou was het 42 graden....Snel de taxi in naar ons hostel wat we gelukkig snel hadden gevonden. Het hostel ligt in een gezellige buurt en de kamer is basic maar erg schoon en netjes en er is airco wat best essentieel is.
Heel toevallig kwamen we om de hoek familie Cnossen weer tegen en aangezien ik hun hotel nog graag even wilde bekijken hebben we afgesproken om bij hen te gaan eten. Dat was erg gezellig ! Bij terugkomst nog even een wandelingetje gemaakt over de foodstreet en de diverse etenswaren wil ik jullie zeker niet onthouden :-) Morgen gaan we richting West Lake voor een boottochtje met hopelijk wat verkoeling.

1. Liliane:
    25 juli 2013
    Net al je prachtige foto's met delicatessen in Hangzhou bekeken , mijn buik draait er van om -:)
    Geniet verder in Hangzhou, hou zicht op de airco!
    Liefs Lil,Pim en meiden.